Kamień News

Kamieński Społeczny Portal Informacyjny

mieszkańcy, organizacje pozarządowe, samorząd

  • Strona główna
  • Powiat
  • Kamień Pomorski
  • Redakcja

Rozwiń menu

  • Strona główna
  • Powiat
  • Kamień Pomorski
  • Redakcja

Artykuł

Problemy urzędników z przetargiem na ul. Kopernika.

Zamówienie publiczne na „Wybór Partnera Prywatnego do realizacji usługi utrzymania ulic gminnych: M. Kopernika, J. Kilińskiego, ul. Mieszka I w Kamieniu Pomorskim wraz z ich przebudową” musiał burmistrz Stanisław Kuryłło ogłosić ponownie 27 lutego 2018r. Powodem było błędne wpisanie rodzaju zamówienia.

Zamawiający (Urząd Miejski w Kamieniu Pomorskim), w dniu 21 lutego 2018r. przekazał do publikacji ogłoszenie o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Po otrzymaniu opublikowanego ogłoszenia okazało się, iż błędnie wpisano rodzaj zamówienia i zamiast usług program zakwalifikował zamówienie jako dostawy. Burmistrz Kamienia Pomorskiego Stanisław Kuryłło w celu skorygowania błędu w dniu 22 lutego 2018r. przesłał sprostowanie do pierwotnego ogłoszenia celem skorygowania błędu i poprawienia ogłoszenia poprawiając rodzaj zamówienia na prawidłowy czyli jako usługi. W dniu 23 lutego 2018r. dokumenty przetargowe wraz z ogłoszeniem zostały zamieszczone na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Kamieniu Pomorskim. Po zamieszczeniu kompletnej dokumentacji przetargowej Zamawiający otrzymał informacje z publikatora Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej o następującej treści: „Otrzymaliśmy Państwa modyfikację dotyczącą między innymi zmiany rodzaju zamówienia z „Dostawy” na „Usługi”. Informujemy, że niedozwolona jest zmiana rodzaju zamówienia za pomocą modyfikacji. W tym wypadku należy unieważnić ogłoszenie o zamówieniu 2018/S 037-080320 z błędnie wybranym rodzajem zamówienia i przesłać do publikacji nowe”. W stosownych przypadkach prosimy również o unieważnienie krajowej publikacji ogłoszenia”.

„Z uwagi na wytyczne otrzymane ze strony Unii Europejskiej Zamawiający unieważnia postępowanie.” – stwierdza burmistrz Stanisław Kuryłło.

Zamieszczenie na stronie internetowej ogłoszenia z błędnym rodzajem zamówienia, mogłoby bowiem wprowadzić w błąd potencjalnych wykonawców, a tym samym ograniczyć dostęp do zamówienia.

Nowe ogłoszenie zostało opublikowane w dniu 27 lutego 2018r, natomiast jego rozstrzygnięcie nastąpi 5 kwietnia 2018r. >LINK<

Dziwi fakt, że urzędnicy, popełniają błędy w przygotowaniu zamówienia, które było już przerabiane w tej kadencji samorządowej.

Przypominamy, że przebudowa ul. Kopernika, Kilińskiego i Mieszka I ma kosztować budżet gminy przeszło 12 mln zł, z czego same prace budowlane tylko 5,5 mln zł. Od 2019r. do 2028r. w budżecie gminy na ten cel będzie musiał być zapisany min. 1 mln zł.

Tagi: kuryłło, problemy, przetarg

2 odpowiedzi na “Problemy urzędników z przetargiem na ul. Kopernika.”

  1. heh pisze:
    1 marca 2018 o 09:30

    dali doooopy i tyle

    Odpowiedz
  2. Anonim pisze:
    3 marca 2018 o 11:19

    Jacy urzędnicy taki przetarg

    Odpowiedz

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Komentarze zatwierdza moderacja

Najczęściej komentowane

Odwiedź nas na facebooku

Reklama

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dowiedz się więcej jak je wyłączyć.

Projekt dofinansowany ze środków Programu Fundusz Inicjatyw Obywatelskich realizowany przez Stowarzyszenie "Sercem dla regionu" w ramach projektu "Mikrodotacje - małe inicjatywy lokalne."

Koszalińska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. Fundusz Inicjatyw Obywatelskich Pomorze Zachodznie Mikrodotacje - małe inicjatywy lokalne Sercem dla regionu